„Jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz” – z każdym rokiem powiedzenie to coraz bardziej zyskuje na prawdziwości. Setki firm przenoszą swój biznes do sieci lub od podstaw [...]
Dobre funkcjonowanie każdej firmy zależy przede wszystkim od popularności i rozpoznawalności marki oraz zaufania, którym cieszy się wśród klientów. Kluczem do sukcesu jest tu odpowiednia [...]
Artykuł sponsorowany to rodzaj reklamy polegającej na publikacji w internecie lub prasie tekstu zawierającego reklamę danego produktu albo firmy, który do złudzenia przypomina treści dostępne na [...]
Na uzupełnienie tradycyjnych technik SEO o pozycjonowanie wizerunkowe decyduje się coraz więcej firm. Przedsiębiorcy są świadomi tego, jak ważne jest kreowanie informacji kształtujących [...]
Aby tworzenie brandingu marki przynosiło wymierne korzyści, musi być doskonale przemyślane. To wielowymiarowa i wieloetapowa strategia, nad którą nierzadko pracuje cały sztab ludzi. Jak [...]
Aby zadbać o dobre imię firmy, warto zdecydować się na pozycjonowanie wizerunkowe. Skutecznie prowadzone działania przynoszą bardzo dobre rezultaty. Pomagają w pozyskaniu lojalnych klientów, [...]
Każdego dnia miliony osób korzystają z mediów społecznościowych, co czyni je doskonałą przestrzenią do budowania świadomości marki. Rozpoczęcie komunikacji marketingowej na Facebooku jest jak [...]
Już ok. 85% użytkowników sieci czyta recenzje i opinie na temat firm i sklepów, zanim dokona zakupu czy skorzysta z usługi danego przedsiębiorstwa. Co istotne, większość Internautów wierzy i ufa [...]
W internecie codziennie pojawiają się opinie i komentarze. Stanowią one bardzo ważny element wpływający na postrzeganie marki przez klientów oraz pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych. Z [...]
Pozycjonowanie wizerunkowe (czyli wspomniany SERM) to zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach. W poniższym artykule przedstawimy konkretnie, czym jest owo pozycjonowanie, na czym [...]