Nasza oferta
Weryfikowanie opinii klientów a SERM
Jednym z podstawowych elementów strategii SERM jest monitorowanie opinii publikowanych przez internautów. Dzięki regularnej analizie treści oceniających daną markę możemy dobierać efektywne narzędzia korygujące oraz zapobiegawcze, co przesądza o pozytywnym wyniku całej kampanii. Wszystkie kluczowe statystyki i interpretacje dostarczamy klientom w formie raportów zawierających również spis rekomendacji zaplanowanych na kolejne etapy projektu. Koncentrujemy się na pozyskaniu nowych pozytywnych opinii oraz usunięciu lub zredagowaniu ocen niekorzystnych. Projekty dotyczące SEO wizerunkowego mają także na celu ułatwienie internautom dostępu do pozytywnych treści, które powinny pojawiać się na szczycie wyników wyszukiwania.
Zakres usługi monitoringu
Przeprowadzany przez nas monitoring internetu obejmuje wszystkie najważniejsze serwisy opiniotwórcze. Szczególną uwagę poświęcamy takim platformom jak:
media społecznościowe – weryfikujemy treści zamieszczane m.in. na Facebooku, Twitterze, YouTube, a także na Linkedin i Goldenline
fora branżowe – w ramach strategii SERM możemy dodatkowo wdrożyć działania z zakresu marketingu szeptanego
wizytówki Google – opinie zamieszczane w usługach Google uważane są przez internautów za jedne z najbardziej wiarygodnych, dlatego monitorowanie wizytówek to jeden z kluczowych aspektów projektu
portale opiniotwórcze – zakładamy konta i zarządzamy aktywnością klientów w najważniejszych serwisach gromadzących oceny klientów
serwisy tematyczne – zwracamy uwagę zwłaszcza na komentarze pojawiające się pod artykułami branżowymi i materiałami sponsorowanymi.
Jeśli jesteś zainteresowany usługą monitoringu swojego brandu w sieci, skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!